PMG PARTNER WARSZAWA

Administrator Budynku

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • codzienna obsługa nieruchomości mieszkaniowych oraz kontakt z mieszkańcami,
  • przyjmowanie zgłoszeń i nadzór nad realizacją bieżących napraw i konserwacji,
  • koordynacja pracy firm serwisowych i sprzątających,
  • nadzór nad utrzymaniem porządku i bezpieczeństwa na terenie nieruchomości,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej nieruchomości,
  • współpraca z zarządcą nieruchomości oraz działem księgowości.

Idealny Kandydat:

  • posiada doświadczenie w obsłudze administracyjnej nieruchomości,
  • zna podstawowe przepisy dotyczące eksploatacji budynków mieszkalnych,
  • jest samodzielny, odpowiedzialny i dobrze organizuje swoją pracę,
  • posiada umiejętności interpersonalne i potrafi pracować z klientem,
  • zna pakiet MS Office,
  • prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę (lub inną formę współpracy – do uzgodnienia).

    Dołącz CV w formacie PDF

    Administratorem danych osobowych udostępnionych przeze mnie jest PMG Partner Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Zwycięzców 28, lokal III/24, 03-938 Warszawa. Moje dane osobowe mogą być przetwarzane przez PMG Partner Sp. z o.o. zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami określonymi w Polityce prywatności, w celu obsługi zgłoszenia oraz ewentualnego udziału w dalszych etapach rekrutacji. Zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych, ich sprostowania, żądania ograniczenia przetwarzania lub ich usunięcia, a także wniesienia sprzeciwu wobec ich wykorzystywania. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych i akceptuję regulamin serwisu